نوار بالا

انواع جویس پاد ماد ها و مقایسه آنها

انواع جویس پاد ماد ها و مقایسه آنها
چکیده این مطلب : انتشار : 1403/03/09 0 نظر

به طور کلی جویس ها از طعم های مختلفی تشکیل شده اند و با توجه به حجم و و میزان نیکوتین و.. دارای قیمت ها مختلفی هستند. انتخاب طعم و نوع جویس پاد ها به سلیقه افراد بستگی دارد و هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود ممکن است از یک طعم لذت ببرد. ما در این مقاله پر طرفدار ترین جویس پاد ها و نکات قابل توجه در هنگام خرید و نگهداری آن ها  را ذکرکردیم.

امروزه افراد زیادی از پاد ماد ها  برای ترک سیگار و قلیان و همچنین سرگرمی استفاده می کنند.

پاد ماد ها دستگاهی است که از یک باطری, مخزن, گرما دهنده و جویس تشکیل شده است. درون جویس ها از ترکیب چندین ماده مختلف طبیعی استفاده شده است. مهم ترین این مواد شامل پروپیلن گلیکول, گلیسیرین و نیکوتین می باشد. همچنین در جویس ها مواد دیگری مانند اسانس هاس مختلف برای طعم دهی استفاده می شود. در ادامه این مقاله به بررسی انواع جویس پاد ماد ها و مقایسه آن ها می پردازیم.

تنوع در انواع جویس پاد ماد ها          

کاربران با توجه به سلیقه های خود در انتخاب طعم و نوع جویس ها متفاوت هستند و هر فرد از یک طعمی لذت می برد. در انتخاب انواع جویس پاد ها,  به دلیل طعم های متفاوت و متنوع با هیچ گونه مشکلی رو به رو نخواهید شد. ویژگی هایی مانند میزان نیکوتین, میزان دود دهی, طعم و عطر می تواند در انتخاب جویس ها تاثیر گذار باشد.

تنوع در میان جویس ها بسیار بالا است به همین علت پیدا کردن طعم مورد علاقه هر فرد, زمان و هزینه زیادی می برد. در ادامه برخی از طعم های پر طرفدار جویس پاد ها را بیان می کنیم.

پر طرفدار ترین طعم  های جویس پاد ها

                            جویس پاد ها به دلیل تنوع بالا در انواع طعم ها محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد.

جویس میوه ای

از بهترین جویس های بازار می توان به جویس میوه ای اشاره کرد که در طعم های انواع میوه ها تولید می شوند.کاربران می توانند به راحتی طعم میوه مورد علاقه خود را در میان جویس ها انتخاب کنند و با کشیدن آن طعمی شبیه میوه تازه و بوی دلنشین تجربه کنند.

جویس تنباکویی

جویس تنباکویی طعمی نزدیک به سیگار دارد و به همین علت بیشتر مورد پسند افراد سیگاری می باشد.

با وجود این که طعمی شبیه سیگار دارد اما ضرر های کمتری دارد و بوی آن باقی نمی ماند.

این جویس ها با ترکیب طعم های مختلف با تنباکو هم وجود دارند مانند, تنباکوی شیرین و ادویه ای.

جویس آبنباتی

این نوع جویس ها از طعم های آبنبات ساخته شده و طعمی شبیه به آبنبات دارند. می توانید بدون دریافت قند و کالری از این ویپ ها استفاده نمایید.

جویس دسری

جویس ویپ دسری یکی از بهترین جویس های بازار است که محبوبیت زیادی  در بین کاربران دارد. این گونه جویس ها برای افرادی که به طعم دسر, شیرینی, شکلات و وانیل علاقه دارند یک گزینه مناسب محسوب می شوند.

همچنین انواع دیگری از جویس ها وجود دارد که ازطعم انواع نوشیدنی های مختلف برای تولید آن ها استفاده شده است.

بیشتر: ویپ یکبار مصرف

در انتخاب جویس به چه نکاتی توجه کنیم؟

انتخاب بهترین جویس ها کار بسیار سختی است اما به طور کلی گزینه های زیر در انتخاب جویس بسیار موثر هستند.

  1. طعم مورد علاقه,

یکی از نکات مهم که باید به آن دقت کنید این است که چه طعمی با ذائقه شما سازگار است. طعم ها در انواع مختلفی وجود دارند اما میزان اثر گذاری آن ها روی یک فرد یکسان نیست و به همین علت کاربران باید طعم مورد پسند خود را پیدا کنند.

  1. قدرت نیکوتین,

قدرت نیکوتین بستگی به کاربران دارد. بیشتر افراد سیگاری سبک1.2 درصد نیکوتین و 3.6 درصد غلظت برای آن دسته از سیگاری های شدید ترجیح می دهند.

بهتر است برای به دست آوردن قدرت نیکوتین ویپ را در سطح تعدیل شده قرار دهید.

نکات نگهداری انواع جویس پاد ماد ها

اولین موردی که در نگداری جویس پاد ها باید به آن توجه کنید, نگهداری آن دور از دسترس کودکان است زیرا خوردن مایع دارای نیکوتین بسیار خطرناک است.

همچنین باید جویس ویپ ها را در یک مکان خشک و خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگه داری کنید.

درب ظرف را به هیچ وجه باز نگذارید زیرا در صورتی که با اکسیژن تماس پیدا کند, مایع جویس تبخیر شده و یا باعث تغییر در ترکیبات شیمیایی آن می شود و سبب قوی شدن طعم شده وهنگام ویپینگ گلوی  فرد را اذیت می کند.

برچسب های روی بسته بندی و بطری را جدا نکنید زیرا این برچسب ها باعث حفظ جویس در برابر نور خورشید می شوند.

بهترین جویس پاد ماد ها در بازار

چند نمونه از بهترین جویس های بازار را برای شما معرفی می کنیم. این جویس ها به دلیل باز خورد مشتریان در فروشگاه های اینترنتی و رضایت آن ها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

جویس ivg

این شرکت با طیف وسیعی از مایعات الکترونیکی و با کیفیت به یکی از برند های محبوب جهانی تبدیل شده است.

جویس های ivg در بین طعم های میوه, نوشیدنی و دسر متفاوت است. همچنین این برند دارای جویس های یک بار مصرف است که با 16 مورد از محبوب ترین مخلوط نمک نیکوتین پر شده است.

جویس dinner lady

این جویس یک برند ایتالیایی محسوب می شود و در ابتدا به خاطر جویس های نوستالژیک خود که از دسر های کلاسیک بریتانیا الهام گرفته شده بود, شناخته شد.

این جویس 5 سال متوالی به عنوان بهترین ترکیب دسر انتخاب شده است و دارای 90 مدل طعم مختلف است.

جویس nasti

این جویس در مالزی تولید شده است و جز بهترین جویس های بازار محسوب می شود. همچنین این جویس بازار های اروپا و بریتانیا را با طعم های میوه ای و عجیب و غریب خود تاثیر قرار داده است.

 طیف وسیعی از جویس های میوه ای موجود,  از جمله مجموعه مشابه با قلیان, مایعات الکترونیکی جویس nasti  در 10 میلی لیترمعمولی, نمک نیکوتین و گزینه های خوراکی دیگر عرضه می شوند.

نتیجه گیری

به طور کلی جویس ها از طعم های مختلفی تشکیل شده اند و با توجه به حجم و و میزان نیکوتین و.. دارای قیمت ها مختلفی هستند. انتخاب طعم و نوع جویس پاد ها به سلیقه افراد بستگی دارد و هر فردی با توجه به سلیقه شخصی خود ممکن است از یک طعم لذت ببرد. ما در این مقاله پر طرفدار ترین جویس پاد ها و نکات قابل توجه در هنگام خرید و نگهداری آن ها  را ذکرکردیم.

از همراهی شما تا پایان مقاله سپاس گزارم.

 

نظرات

captcha Refresh

به این مطلب امتیاز دهید

تعداد کل امتیازات این مطلب 0

جدیدترین مقالات

اگر مایل هستید از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات با خبر شوید همین حالا در خبر نامه ثبت نام کنید

whatsapp